برگه

تصویر هاستینگ

طراحی وبسایت نیک کانتین

طراحی وبسایت نیک کانتین

شرکت آریان دیتا با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در صنعت جوان طراحی وب، انجام پروژه‌های متعدد طراحی وب و کسب مهارت در ساخت سایت چهره ای سرشناس در این زمینه ساخته است. لذا اگر واقعا به دنبال طراح اول سایت و بهترین جا برای طراحی سایت هستید، ما در شرکت آریان دیتا، مفتخر به سرویس دهی مناسب به مشتریان عزیز و رضایتمند هستیم که ایده آل نگر، کمال‌گرا و دنبال بهترین ها هستند و خوشحالیم که با ساخت بهترین وبسایت، نقشی ولو اندک در رونق‌دهی کسب و کار و جریان آزاد اطلاعات داشته باشیم.

شرکت نیک کانتین به عنوان اولین تولید کننده کانکس و خانه های پیش ساخته در ایران دارای بیش از ۷۶ نوع محصول در زمینه کیوسک های خدمات شهری ، کانکس های ویژه اسکان، خانه های قابل حمل، ویلای پیش ساخته و کاروان های سیار می باشد که شرکت آریان دیتا افتخار همکاری در زمینه طراحی واجرا سایت این شرکت را بر عهده داشته است.

محصولات تولیدی شرکت نیک کانتین در دو حالت کلی بصورت تیپ و سفارشی می باشند. از آنجایی که در محاسبه قیمت کانکس علاوه بر ابعاد امکانات و نوع مصالح بکار رفته در ساخت آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده ، نمی توان نوع های اختصاصی را بدون در نظر گرفتن طرح و امکانات قیمت گذاری نمود. اما نوع های تیپ که از محصولات پرکاربرد نیز می باشند و بگونه ای طراحی و تولید شده تا با کاربری های مختلف خود را وقف دهند دارای هزینه های مشخصی بوده که بر اساس آنها می توان قیمت کانکس را مشخص نمود.

با توجه به تلاش شما برای ارائه خدمات بهتر و بهبود رضایت مشتریان، سایت شرکت نیک کانتین به عنوان یک سایت قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا با اطمینان کامل، به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *